Newsweek Popełnia Błędy W Swoich Listach? Napraw Natychmiast

 

Dzisiejszy przewodnik jest specjalnie stworzony, aby pomóc Ci zgłaszać błędy za każdym razem, gdy tworzysz kod komunikatu o błędzie Newsweeka.

 

 

Newsweek przeprosił za problemy w historii, które zdenerwowały muzułmanów i wywołały zamieszki na krytycznym od kilku dni lotnisku.

Raporty Newsweeka, które wydają się być pełne twierdzeń, że eksperci twierdzą, że amerykańscy śledczy wojskowi zbezcześcili prawdziwą, autentyczną kopię najbardziej szanowanej książki islamu, opierają się na naprawdę poufnym źródle, które teraz kwestionuje tę historię.

Oświadczenie złożone przez amerykańskich śledczych wojskowych w maju w sprawie poszukiwania problemu pokazało, że amerykańscy śledczy w amerykańskim areszcie w Guantanamo Bay na Kubie zniszczyli w toalecie kopię zawierającą Koran, najświętszy muzułmański tekst. Większość z 520 zatrzymanych w Zatoce Guantanamo to muzułmanie aresztowani w Afganistanie w wyniku prowadzonej przez USA wojny z talibami i Al-Kaidą.

Gwałtowne antyamerykańskie demonstracje wybuchły w kilku miastach po tym, jak gazety pakistańskie i afgańskie opublikowały artykuły odnoszące się do artykułu w Newsweeku. Na samym 15 osób zginęło, a kilkanaście zostało rannych.

Newsweek, ze szkolenia, donosi, że jego źródło Kto jest uważany za redaktora naczelnego Hora Marka Whitakera, jest słowem oznaczającym innego „wysokiego rangą urzędnika rządowego USA” – na pewno jest pewne, czy historia z Koranu jest prawdziwa.

Pewnego razu, jeśli chcesz pozwolić im na sporządzenie notatki dla czytelników, powiedział, że Whitaker, do którego powiedzenia zaproszą go dwaj urzędnicy Departamentu Obrony przed opublikowaniem zawartości dysku twardego cotygodniowego biuletynu. Mówi, że ktokolwiek powiedział ankieterowi, nie zaprzeczył twierdzeniom Koranu.

Dan Clydeman Newsweek jest po prostu szefem waszyngtońskiej firmy. Jest to „wyjątkowe przypomnienie, jak każdy z nas, że słowa mają konsekwencje, a nasze zdania i frazy mają konsekwencje i musimy być trochę bardziej świadomi tego”.

Rzecznik zespołu w Afganistanie, pułkownik James Said Yonts, amerykańscy urzędnicy badają zarzuty człowieka, mówiąc, że wojsko nie toleruje prześladowań religijnych przestępców. „Wszelkie brak szacunku dla Koranu, jak również jakiejkolwiek innej religii jest niedopuszczalne jako część naszej kultury i naszych wartości”.

W poniedziałek brutalne protesty przeciwko władzom amerykańskim potwierdziły muzułmańskie władze w afgańskiej prowincji. Będzie to prawdopodobnie próba zbadania roszczeń i podjęcia działań w ciągu kilku dni.

„My, na przykład, inne firmy informacyjne, dziś polegamy na naszych współpracownikach, jeśli chodzi o przedstawianie faktów istotnych dla twoich faktów” – zarekomendował rzecznik Newsweeka Andrew Kirk Dylan Byers z Politico.

Byers zapytał, czy Newsweek ma możliwość sprawdzania faktów. Został poproszony o to dochodzenie, ponieważ Paul Krugman z New York Times, wskazując na wszelkie rzeczywiste błędy w najfajniejszym reportażu tygodnika Nialla Fergusona na temat Obamy, planował: – Monitorować Newsweek.

newsweek przyznaje, że popełniono błąd

Starszy wiceprezes ds. public relations, Time Inc. Ali Zelenko odpowiedział w e-mailu, że Time Magazine „przeprowadza zarówno badania merytoryczne, jak i wydziałowe, przy czym oba są obsadzone w równym stopniu. Doświadczony z towarzyszeniem w pełnym wymiarze godzin. “(Zobacz każdą z naszych pełnych poprawek w tym artykule, moje ulubione pierwsze źle zrozumiane stwierdzenie, że synchronizacja naprawdę nie wymaga specjalnego sprawdzania faktów.)

W przeszłości w , jeśli nie w większości głównych amerykańskich magazynów prospektywnych z różnych branż. W małych gazetach i gazetach istniały również wewnętrzne firmy sprawdzające fakty. Dla ciebie służba kontrolna była ważnym znakiem poważnego listu. To była odznaka honoru.

Vanity Fair, The New Yorker, Esquire, Wired, Popular Mechanics to naprawdę niektóre z tytułów, które nawet teraz stosują rygorystyczny poziom wynikający ze sprawdzania faktów. Dzięki temu mogą zatrudnić personel biurowy, a wysoko wyszkoleni freelancerzy mogą zapoznać się z materiałem dla Ciebie. (Zazwyczaj nie jest to sprawdzenie faktów w przypadku poproszenia stażysty lub nowego personelu o dokonanie przeglądu pracy bez zapewnienia odpowiedniego szkolenia i nadzoru; tak, taka sytuacja zdarza się zbyt często).

Co jest takiego fajnego w ważnej na świecie usłudze sprawdzania faktów? Spiegel Deutschland przechodzi przez to z daleka.

Teraz, gdy artykuł Fergusona o faktycznych błędach został rozerwany na strzępy, wielu wydaje się na pierwszy rzut oka zaskoczony, że teraz w Newsweeku nie ma możliwości sprawdzania faktów.

Całkiem słusznie, każdy upadek działów recenzowania czasopism od połowy do końca lat 90., kiedy Newsweek zmieniał dziennikarzy sprawdzających fakty w dziennikarzy badawczych, okazał się być rolą krzyżową, która nie spełniała określonej funkcji. cts.

Ta decyzja zaowocowała strasznie frustrującym i potencjalnie fatalnym błędem robienia Newsweeka zaledwie kilka razy wkrótce po pozbyciu się warcabów.

Opisałem ten incydent, a także zmniejszenie sprawdzania faktów w określonych czasopismach głównego nurtu w Href równa się „http://www moje błędy i moja dokładność w książkach wideo < /a>. Poniżej znajduje się szczegółowy fragment, w jaki sposób Newsweek weryfikuje fakty.

Uwaga. Przyklejanie się do fragmentu zawiera fałszywą wskazówkę, dla kogo Dział Badań Naukowych powinien zostać zamknięty. Zaczął recenzować mniej przydatnych w 1996 roku i obserwował, jak pisarze unowocześniają swoją pracę, ale czasopismo wciąż ma na uwadze personel sprawdzający fakty. Ten błąd pojawił się po opublikowaniu tego artykułu i mogłem odpowiednio naprawić ten poradnik. Mam nadzieję opublikować te poprawione informacje w przyszłej wersji eBooka.

Śmierć przez tysiąc cięć

Zeitmagazin, tak skrupulatny jak Newsweek, zakończył działalność badawczą w 1996 roku, aby umocnić swoje zadanie jako stu badacza czasopisma i polegać na specjalnym systemie „autorskiej recenzji”. Zrezygnowano z samego sprawdzania faktów, dodatkowo programy sprawdzające fakty zastąpiły preferencje dotyczące połączonej hybrydowej wielozadaniowości, która mogła porównywać urządzenia narracyjne, od czasu do czasu generując nagłówki i nagrywając. Podobnie jak połączenie pewnych funkcji prewencyjnych z projektami redaktorów gazet, specyficzna transformacja reportera w badacza zmniejszyła ogólne działanie kontroli jakości.

Współredaktor Newsweeka powiedział na drugim, że decyzja o wznowieniu również zmiany pracy w hybrydowym przykładzie z sugestiami rzeczywistych recenzentów została niewątpliwie podjęta z powodów budżetowych. „Rodziny fakt, który służy do sprawdzania faktów, są już bez wątpienia szczęśliwsze w swoim nowym wykonaniu, a teraz mamy więcej redaktorów. Najgorsze błędy w zgłaszaniu przejdą do historii, gdy w specjalnym wydaniu Twoje dziecko powie czytelnikom, że maluchy – nawet jeśli mają pięć miesięcy – mogą bezpłatnie jeść krakersy i kawałki organicznej marchwi. Jeden błąd, który mógł doświadczyć, spowodował awarię samochodu i śmierć z powodu uduszenia, zmuszając magazyn do wycofania wielu tysięcy egzemplarzy i pospiesznego wysyłania poprawionych layoutów do kiosków, szpitali i dodatkowo do gabinetów lekarskich.

Prawie na pewno na 10 z 12 witryn internetowych znajduje się łatka, która może kwestionować tę metodę

Odpowiednie plany “Budowania zdrowych nawyków” na obszarze 58 zawierały błąd krytyczny. Niemowlęta w wieku pięciu miesięcy są bardziej podatne na karmienie bułką tartą lub suszoną marchewką. Podczas gdy wiele dzieci w wieku od 3 do 6 miesięcy zwykle chętnie próbowało tłuczonych, zaufanych pokarmów, świeża marchewka i inne poważne pokarmy mogą powodować zadławienie.


Aktualizacja z grudnia 2021 r.:

Przedstawiamy Restoro, najlepszy sposób czyszczenia i ochrony komputera przed zagrożeniami ze strony złośliwego oprogramowania. Wykrywa również niebezpieczne strony internetowe, które mogą zagrażać Twojej prywatności. A jeśli masz problemy z wydajnością komputera, Restoro może pomóc zwolnić miejsce na dysku i przywrócić maksymalną wydajność. Ponadto zastępuje uszkodzone pliki systemu Windows w celu pełnej optymalizacji.

Kliknij Rozpocznij skanowanie, i niech Restoro zrobi swoje. Więc nie czekaj – wypróbuj Restoro już dziś!

pobierz


„Głęboko żałujemy, że to pomyłka” – powiedział podczas aktualizacji Richard M. Smith, redaktor naczelny i dyrektor generalny Newsweeka. „I udowodniliśmy, że podejmujemy egzotyczne środki”.

DO

Według rzecznika ogłoszenia, menedżer tekstu, który redagował kilka z nich w tym samym czasie, popełnił nasz własny błąd.

Podobnie jak liczba recenzji w Newsweeku gwałtownie spadała, Time odczuwał ten spadek. Latem każdego z naszych późnych lat dziewięćdziesiątych Martha Dorion, jeśli tak, redaktor naczelna Time, powiedziała Columbia Journalism Review zaledwie kilka miesięcy po samej transformacji, że „nastąpiły zasadnicze zmiany, które nie nastąpią”. nastąpiło zgodnie ze staromodnym systemem. Ta decyzja o ograniczeniu kontroli może okazać się „w pełni uwzględniona w budżecie”. Cena systemów ludzi. Pieniądze. â €

Poprawka błędu: Ten post faktycznie mówił, że często magazyn Time przez długi czas nie miał jakiegoś rodzaju działu badań w pełnym wymiarze godzin lub sprawdzania rzeczywistości. Poszło źle i opierało się na mediach do mojej książki, która po raz pierwszy została opublikowana w 2007 roku. Czas zmniejszył proces sprawdzania faktów w opóźnionych latach dziewięćdziesiątych. Ale dokładna praktyka nie zadziała. Myliłem się, jeśli nie użyłem dodatkowo poświadczeń z właściwej książki. Prawdopodobnie napiszę dodatkowy artykuł na temat przeszłych doświadczeń, opublikuję publicznie klip do mojej książki, a następnie sprawdzę, czy koncepcja jest prawdziwa.

newsweek przyznaje się do błędu zgłoszenia

 

 

 

 

 

Newsweek Admits Reporting Error
Newsweek Admite Error Al Informar
Newsweek Dopuskaet Oshibku V Soobshenii
Newsweek Admite Relatar Erro
Newsweek Ammette L Errore Di Segnalazione
Newsweek Raumt Meldefehler Ein
Newsweek Admet Avoir Signale Une Erreur
Newsweek Erkanner Rapporteringsfel
Newsweek Geeft Meldingsfout Toe
뉴스위크 보도 오류 인정